Ga voor de beste bescherming in de hoogste kwaliteit

HaVeP® 5safety Image: Vijf normen, slim en sportief

17 DECEMBER 2015
HaVeP vertaalde de behoefte aan trendy veiligheidskleding naar een nieuwe collectie die tijdens de A+A 2015 gelanceerd wordt. Jean-Paul van de Wiel, Marketing Manager bij HaVeP: “Zowel grote organisaties als ZZP’ers beseffen dat het aanzicht een belangrijk middel is om een goed imago neer te zetten en je als professional te onderscheiden van concurrenten. Daarom ontwikkelden wij de HaVeP® 5safety Image. "

De succesvolle HaVeP® 5safety heeft er een broertje bij: de HaVeP® 5safety Image!

Deze veiligheidskleding met een vlotte uitstraling die beschermt tegen vijf veel voorkomende risico’s op de werkvloer, te weten bescherming tegen elektrostatische oplading, hitte, spat chemicaliën en lasspatten, thermische gevaren van elektrische vlamboog én zorgt de reflectieband voor een verhoogde zichtbaarheid. Door het gebruik van 2 kleuren, reflecterende accenten en blauw stiksel, krijgt de collectie een sportieve uitstraling. Fashion en sports wereldwijd zorgden voor de inspiratie om te kiezen voor dit gebruik van kleuren, modellering en ook belijning. Het gebruik van deze dynamische belijning zorgt voor een optimale pasvorm. De contouren gaan namelijk mee met de beweging en vormen van het lichaam. Optimaal draagcomfort is het resultaat.

Hard werken, makkelijk en veilig.

De tweekleurige kledingstukken uit de HaVeP® 5safety Image collectie hebben een sportieve uitstraling. Bij de keuze voor de modellering en het kleurgebruik lieten wij ons inspireren door beurzen en shows wereldwijd. Deze nieuwe range protective wear geeft je uitzonderlijk comfort bij het bewegen en de sterke, genormeerde uitvoering beschermt je tegen risico’s tijdens het werk. HaVeP® 5safety Image past zich aan je lichaam aan wat zorgt voor een buitengewoon goede pasvorm.

We creëerden een nieuwe techniek rondom de knie waarmee het draagcomfort verhoogd wordt en gaven alle modellen een dynamische belijning. Deze belijning gaat mee met de beweging en vorming van het lichaam wat zorgt voor een unieke pasvorm. Twee items uit deze collectie, de gevoerde jas en broek, voldoen bovendien aan de internationale vlamboog norm in de tweede klasse waardoor de drager nog beter beschermd is.

Over Koninklijke Van Puijenbroek Textiel
Het bedrijf begon in 1865 als familiebedrijf met een opslagplaats van een paar vierkante meter. Tegenwoordig is Koninklijke Van Puijenbroek Textiel een toonaangevende speler op de internationale markt met de merken HaVeP en Bucofa. De missie is dan ook om unieke textieloplossingen te leveren in corporate identity en beschermende kleding. Meedenken met onze relaties en een passende oplossing bieden in professionele werk- en veiligheidskleding is waar Koninklijke Van Puijenbroek Textiel voor staat.

HaVeP werk- en veiligheidskleding wordt geproduceerd in eigen, moderne ateliers die sinds 2003 geaudit worden door de Fair Wear Foundation. De Fair Wear Foundation is een onafhankelijke non-profitorganisatie en zet zich wereldwijd in voor goede werkomstandigheden van arbeiders in de kledingindustrie.

"“Zowel grote organisaties als ZZP’ers beseffen dat het aanzicht een belangrijk middel is om een goed imago neer te zetten en je als professional te onderscheiden van concurrenten. Daarom ontwikkelden wij de HaVeP® 5safety Image. "" Jean-Paul van de Wiel