HaVeP® Image workwear: Professioneel, robuust en uniek

Ga voor het totaalplaatje

17 DECEMBER 2015
HaVeP geeft antwoord op de trend dat werkkleding moet ogen én voelen als vrijetijdskleding. HaVeP liet zich inspireren door het outdoor en casual segment en ontwikkelde de HaVeP® Image collectie. Kenmerkend is de speelse verwerking van reflectiemateriaal en de ronde belijningen.

Je hebt behoefte aan iets nieuws.

Aan kleding die stoer en comfortabel tegelijk is. Workwear om mee voor de dag te komen. Professioneel en doordacht. Uitgevoerd in ijzersterk materiaal en met een extreem goede pasvorm. Kortom: een outfit om keihard in te werken terwijl je representatief blijft. De door outdoor geïnspireerde HaVeP® Image past bij jou.

HaVeP® Image workwear oogt cool en meer casual. Dat komt door de unieke kleurstellingen en het 360° ontwerp (voor-, achter- en zijkant) waarbij we kozen voor een vloeiende belijning. Dit geeft de kleding de uitstraling van professionele sportkleding. We voerden het outdoor concept tot in de kleinste details door: van een waterafstotende rits tot aan rubberen verstevigingen voor extra grip.

Je voelt je goed

Werk is een belangrijk deel van je identiteit en de kleding die je draagt heeft erg veel invloed op je uitstraling en het imago dat je neer wilt zetten. Laat een goede indruk achter met HaVeP® Image.

Over Koninklijke Van Puijenbroek Textiel
Het bedrijf begon in 1865 als familiebedrijf met een opslagplaats van een paar vierkante meter. Tegenwoordig is Koninklijke Van Puijenbroek Textiel een toonaangevende speler op de internationale markt met de merken HaVeP en Bucofa. De missie is dan ook om unieke textieloplossingen te leveren in corporate identity en beschermende kleding. Meedenken met onze relaties en een passende oplossing bieden in professionele werk- en veiligheidskleding is waar Koninklijke Van Puijenbroek Textiel voor staat.

HaVeP werk- en veiligheidskleding wordt geproduceerd in eigen, moderne ateliers die sinds 2003 geaudit worden door de Fair Wear Foundation. De Fair Wear Foundation is een onafhankelijke non-profitorganisatie en zet zich wereldwijd in voor goede werkomstandigheden van arbeiders in de kledingindustrie.