HaVeP® 5safety Image, ga voor de beste bescherming in de hoogste kwaliteit

Versterk en bescherm jezelf

12 MEI 2016
Nieuwe veiligheidskleding met een vlotte uitstraling die beschermt tegen vijf veel voorkomende risico’s op de werkvloer, te weten bescherming tegen elektrostatische oplading, hitte, spat chemicaliën en lasspatten, thermische gevaren van elektrische vlamboog én zorgt de reflectieband voor een verhoogde zichtbaarheid. Door het gebruik van 2 kleuren, reflecterende accenten en blauw stiksel, krijgt de collectie een sportieve uitstraling.

Ga voor de beste bescherming in de hoogste kwaliteit

HaVeP lanceert een nieuwe collectie veiligheidskleding. De tweekleurige kledingstukken uit de HaVeP® 5safety Image collectie hebben een sportieve uitstraling. Bij de keuze voor de modellering en het kleurgebruik lieten wij ons inspireren door beurzen en shows wereldwijd. Deze nieuwe range protective wear geeft een uitzonderlijk comfort bij het bewegen en de sterke, genormeerde uitvoering beschermt tegen risico’s tijdens het werk. HaVeP® 5safety Image past zich aan het lichaam aan wat zorgt voor een buitengewoon goede pasvorm.

Deze veiligheidskleding met een vlotte uitstraling die beschermt tegen vijf veel voorkomende risico’s op de werkvloer, te weten bescherming tegen elektrostatische oplading, hitte, spat chemicaliën en lasspatten, thermische gevaren van elektrische vlamboog én zorgt de reflectieband voor een verhoogde zichtbaarheid. Door het gebruik van 2 kleuren, reflecterende accenten en blauw stiksel, krijgt de collectie een sportieve uitstraling. Fashion en sports wereldwijd zorgden voor de inspiratie om te kiezen voor dit gebruik van kleuren, modellering en ook belijning.

Over Koninklijke Van Puijenbroek Textiel
Het bedrijf begon in 1865 als familiebedrijf met een opslagplaats van een paar vierkante meter. Tegenwoordig is Koninklijke Van Puijenbroek Textiel een toonaangevende speler op de internationale markt met de merken HaVeP en Bucofa. De missie is dan ook om unieke textieloplossingen te leveren in corporate identity en beschermende kleding. Meedenken met onze relaties en een passende oplossing bieden in professionele werk- en veiligheidskleding is waar Koninklijke Van Puijenbroek Textiel voor staat.

HaVeP werk- en veiligheidskleding wordt geproduceerd in eigen, moderne ateliers die sinds 2003 geaudit worden door de Fair Wear Foundation. De Fair Wear Foundation is een onafhankelijke non-profitorganisatie en zet zich wereldwijd in voor goede werkomstandigheden van arbeiders in de kledingindustrie.

"“We creëerden een nieuwe techniek rondom de knie waarmee het draagcomfort verhoogd wordt en gaven alle modellen een dynamische belijning. Deze belijning gaat mee met de beweging en vorming van het lichaam wat zorgt voor een unieke pasvorm. Twee items uit deze collectie, de gevoerde jas en broek, voldoen bovendien aan de internationale vlamboog norm in de tweede klasse waardoor de drager nog beter beschermd is.” " Margriet Ootjers, Designer bij HaVeP Workwear / Protective wear