Koninklijke Van Puijenbroek Textiel zet de volgende stap met de volgende generatie

Geen woorden maar daden

08 JULI 2016, GOIRLE, NOORD BRABANT
Er waait een nieuwe wind door Koninklijke Van Puijenbroek Textiel. Vierde generatie Eduard van Puijenbroek neemt afscheid als lid van de raad van commissarissen en geeft de fakkel door aan de vijfde generatie. Met Anna van Puijenbroek aan het roer als commercieel directeur en Guus van Puijenbroek als een van de nieuwe commissarissen. Maar ook het bedrijf zelf zal enkele belangrijke stappen vooruit zetten. Want met ruim 150 jaar ervaring en kennis staat het alles behalve stil.

Koninklijke Van Puijenbroek textiel zet de volgende stap met de volgende generatie

Geen woorden maar daden

Terwijl werkkleding nog steeds de hoofdmoot is, wil Koninklijke van Puijenbroek Textiel de komende jaren haar focus verruimen en verrijken. Het doel: met een doorgedreven service nog dichter bij de klant te staan en samen tot betere oplossingen komen. Of zoals de nieuwe bedrijfsfilosofie zegt: ‘You’ll never work alone’. Innovatie, duurzaamheid, uitstraling en dienstverlening worden hierbij heel belangrijke aandachtspunten. Geen woorden maar daden.

Zo ondertekende HAVEP – als een van de eerste bedrijfskledingfabrikanten in Nederland – onlangs het convenant Duurzame Kleding en Textiel. Hiermee bundelen we onze krachten met vakbonden, branche- en maatschappelijke organisaties en de Rijksoverheid om samen te werken aan een verdere verbetering en verduurzaming van de internationale kleding- en productieketen.

Een nieuwe uitstraling als eerste stap

Intussen is ook de eerste grote stap gezet om het bedrijf een geheel nieuwe uitstraling te geven. Bovendien zullen voortaan alle submerken verenigd worden onder één sterk merk: HAVEP. HAVEP werd dan ook – heel toepasselijk – in een nieuwe jas gestoken. Hedendaags en herkenbaar. Ondersteund met een gloednieuwe, opvallende communicatiestijl en marketingcampagne.

""Wij noemen onszelf ook wel de 150 jaar oude start-up."" Anna van Puijenbroek