HAVEP® Attitude: Werk in stijl, jouw stijl

HAVEP lanceert nieuw kledingconcept

07 OKTOBER 2016, GOIRLE
Dit is HAVEP® Attitude De essentiële items voor iedere vakman HAVEP® Attitude is door professionals getest in de praktijk waarna wij de items tot in de kleinste details optimaliseerden. Zo hebben alle broeken en overalls een zeer goede pasvorm door de voorgevormde broekspijpen en voegden we op strategische plekken het ijzersterke Cordura® toe zodat het kledingstuk nog langer meegaat. Ook plaatsen we versteviging in het kruis om uitscheuren te voorkomen. Nog zoiets fijns: het zeer sterke en ademende stretch doek in de knieholtes. Geloof ons, dat ga je merken!

Dit is HAVEP® Attitude

De essentiële items voor iedere vakman

Geef je werkdag een boost

Hoe lekker voelt het niet als je kleding draagt die goed past en er goed uitziet. Onze designers hebben de meest essentiële werkkledingstukken geselecteerd en de collectie ingericht op sector en beroep. Op die manier stel jij makkelijk en snel jouw nieuwe werkoutfit samen en kun je weer aan de slag.

HAVEP® Attitude

Super sterke werkkleding van de hoogste kwaliteit

Moderne en sportieve uitstraling

Unieke pasvorm door voorgevormde broekspijpen

Nauwkeurig afgestemd op sector en beroep (in de praktijk getest!)

Custom made: uitvoerbaar in jouw bedrijfshuisstijl

Zelfverzekerd en actief aan het werk

Professionele werkkleding afgestemd op sector en beroep

Goede prestaties vragen om goed gereedschap en daarbij is werkkleding misschien wel je belangrijkste tool. Want als jij je zeker en lekker voelt in je outfit dan sta je altijd 1-0 voor.

De HAVEP® Attitude collectie is ingedeeld op sector zodat de kleding volledig voorziet in wat jij dagelijks nodig hebt op je werk.

BOUW

Als je werkt in de bouw is het belangrijk dat je kleding ijzersterk is en comfortabel aanvoelt want je beweegt heel wat af op een werkdag. Kniestukken zijn een must en natuurlijk heb je genoeg zakken nodig voor het opbergen van je spullen. Werknemers in de bouw adviseren wij kleding in de kleurstelling: zand/charcoal of zwart/charcoal.

SCHILDER

Omdat gekleurde kleding te veel zou reflecteren op het (witte) schilderwerk, omdat je anders in één dag onder de witte vegen zit, omdat het lekker draagt in de zomer of omdat je het zo makkelijk kunt wassen zonder dat de kleding verkleurt. Er zijn vele antwoorden op de vraag waarom schilders witte kleding dragen, maar eerlijk is eerlijk: het ziet er vooral erg clean en professioneel uit. De kledingstukken uit de HAVEP® Attitude collectie zijn voorzien van stijlvolle details en uitgevoerd in de basiskleuren wit en charcoal. Want een volledig wit pak, dat hoeft écht niet meer.

INSTALLATIE & MAINTENANCE

Robuuste en slijtvaste kleding die lang meegaat, dát heb je nodig als je werkt in de installatie of maintenance. Om goed bij je gereedschap te kunnen, is de HAVEP® Attitude kleding voorzien van slim geplaatste zakken en voor meer draagcomfort zit er elastisch, ademend doek in de knielholtes. Werknemers in deze sector adviseren wij kleding in de kleurstelling: marine.

INDUSTRIE

Uitstraling en comfort zijn twee voorname aspecten van de HAVEP® Attitude kledingcollectie. Want het is belangrijk dat je kleding niet alleen lekker zit, maar er ook goed uitziet. Werk je in een industriële omgeving in de productie of het magazijn dan adviseren wij je de kleurstelling: marine, charcoal of zwart/charcoal.

TRANSPORT, LOGISTIEK & WAREHOUSING

Binnen de transport, logistiek en warehousing is er een grote afwisseling aan werkomstandigheden. Werk je veel zittend of doe je vooral staand werk? Het heeft allemaal invloed op de kleding die je kiest. Eén ding is zeker: draagcomfort en functionaliteit zijn belangrijke eigenschappen van jouw nieuwe werkoutfit. Ga voor de kleur die het beste bij jou en je werkomgeving past of verwerk je eigen huisstijl in de kleding.

LANDBOUW & BOSBOUW

Wie veel buiten aan het werk is, heeft flexibele kleding nodig die draagbaar is bij wisselende weersomstandigheden. Met een sportieve bermuda in de zomer en een stevige, lange werkbroek in de winter kom je een heel eind. Maar de absolutie favoriet onder werknemers in de land- en bosbouw is de overall. Dat snappen wij ook wel, met al die handige zakken, ritsen en verstevigde onderdelen. Deze sector adviseren wij de kleurstelling: bosbouwgroen/charcoal.

paginanummer invoegen