HAVEP® ATTITUDE OFFICIEEL AAN DE KONINKLIJKE FAMILIE GEPRESENTEERD

Koninklijke presentatie voor de Koninklijke familie

27 APRIL 2017, GOIRLE, NOORD BRABANT
Tijdens de feestelijke viering van Willem Alexander zijn 50e verjaardag, kreeg HAVEP de eer om deel te nemen aan het officiële programma in Tilburg. Het koninklijk paar en de prinsessen arriveerden per trein op het station in Tilburg om vervolgens de zorgvuldig uitgestippelde route te volgen door de Spoorzone. Tijdens dit programma werd er stilgestaan bij het “Groene hart van Brabant” waar HAVEP zich namens de gemeente Goirle mocht presenteren aan de Koninklijke familie en toeschouwers.

HAVEP is sinds 1888 gevestigd aan de Bergstraat in Goirle en sindsdien een van de grootste werkgevers van het dorp. Voor de presentatie van de gemeente Goirle sloeg HAVEP de handen ineen met SPOT! Theatergroep om zo de Goolse geheimen te onthullen op de Spoorlaan. Als een van de grootste werkkledingfabrikanten van het Nederland kleedde HAVEP de 40 acteurs van SPOT! Theater aan met de gloednieuwe HAVEP® Attitude collectie geheel op maat gemaakt voor alle acteurs. Naast de kunst van werkkleding confectioneren liet HAVEP zien alle facetten van het confectie vak te beheersen met het pronkstuk van de presentatie: Een enorme sprookjesachtige vlinder waarvan het lijfje en de vleugels volledig vervaardigd zijn uit hoogwaardige en duurzame werkkleding materialen. Deze vlinder staat symbool voor het nieuwe logo van de gemeente Goirle dat vorig jaar is gepresenteerd. Veiligheid staat bij HAVEP hoog in het vaandel zo ook tijdens deze dag, BATA Industrials zorgde ervoor dat alle vrijwilligers voorzien waren van het juiste schoeisel en business partner Intersafe sponsorde deze dag alle veiligheidsbrillen- en helmen voor de acteurs. Benieuwd hoe het er gisteren aan toe ging in Tilburg?

Bekijk hieronder een filmpje en foto’s van de presentatie