HaVeP Workwear/Protective wear op A+A 2013

Dynamiek in werk- en veiligheidskleding

26 SEPTEMBER 2013
HaVeP Workwear/Protective wear pakt dit jaar flink uit op de grootste en belangrijkste vakbeurs voor veiligheid en gezondheid op de werkplek. De A+A is hét platform voor nieuwe ontwikkelingen, trends en innovaties. Op dynamische wijze presenteert HaVeP in hal 3 stand D04 haar nieuwe aanwinsten en gewaardeerde originals. Van 5 t/m 8 november kunnen zowel bestaande als potentiële relaties kennismaken met HaVeP’s werk- en veiligheidskleding in hal 3 stand D04.

Licht, camera, actie!
Swingende lichamen, aanstekende beats én HaVeP Workwear en Protective wear. Met een variëteit aan wervelende dansacts vastgelegd op film is stand D04 de hotspot van de A+A 2013.

Innovatie: duurzaam eigentijds

De afgelopen twee jaar stond moederbedrijf Van Puijenbroek Textiel niet stil. Met het oog op duurzaam ondernemen ontwikkelde het samen met enkele partners de eerste volledig recyclebare werkkleding, genaamd: REWORK. Deze collectie, bekroond met het Silver Cradle to Cradle® certificaat, bestaat uit de eerste katoenen werkkleding waarvan alle onderdelen opnieuw als compost of grondstof kunnen worden gebruikt.

Ook introduceert HaVeP Workwear op de A+A haar nieuwste kledinglijn: HaVeP® Titan. Deze krachtige collectie, ontworpen voor de Europese markt, biedt een veelvoud aan modellen en kleuren. Mix en match! De Titan is te herkennen aan haar frisse tinten, modieuze look en opvallende contrastnaden. Vraag uit de on- en offshore sector vormde de basis voor het doordachte ontwerp van de HaVeP® Explorer. Deze vlamvertragende overalls voldoen aan de ISO 11612 en EN 1149-5 norm en bezitten een aantal handige eigenschappen zoals dubbel gestikte reflectieband en vluchtmaskerlussen.

Naast innovatie is er bovendien veel aandacht voor modellen die hun meerwaarde de afgelopen jaren bewezen zoals de HaVeP® Multi Protector en HaVeP® 5safety.

Met de merken HaVeP en Bucofa is Van Puijenbroek Textiel al bijna anderhalve eeuw een autoriteit op het gebied van werk- en veiligheidskleding. Opgedane kennis en ervaring maakte dit familiebedrijf tot een flexibele en betrouwbare partner met verstand van zaken en oog voor de omgeving. Duurzaamheid staat hoog in het vaandel, dat resulteert in een bewezen constante kwaliteit met een lange levensduur, tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding en uitstekende service.

Zelf de werk- en veiligheidskledingoplossingen van Van Puijenbroek Textiel ervaren? Kom dan van 5 t/m 8 november naar hal 3 stand D04 tijdens de A+A in Düsseldorf.

HaVeP Workwear/Protective wear

www.havep.com

Over A+A 2013
De A+A (Arbeitsschutz und Arbeitssicherheit) is met gemiddeld 60.000 bezoekers en 1.600 exposanten 's werelds grootste en belangrijkste vakbeurs op het gebied van veiligheid en gezondheid op de werkplek. Deze beurs vindt tweejaarlijks plaats in Düsseldorf en focust op innovatieve producten, nieuwe wetenschappelijke ontdekkingen en belangrijke ontwikkelingen rondom veiligheid en gezondheid op het werk.

Contact
Neem voor meer informatie contact op met Edith Kwaspen, Web & Media Marketeer van Van Puijenbroek Textiel telefoon: +31 13 5313233 of e.kwaspen@vptex.com

Beeldmateriaal
Sfeerbeelden van werkkleding in uiteenlopende werksituaties worden gratis (voorwaarde: bronvermelding) beschikbaar gesteld. Neem voor meer informatie contact op met: