HaVeP deze zomer te zien in nieuw RTL 4 programma

Handen uit de mouwen in HaVeP

19 JUNI 2014, GOIRLE, NEDERLAND
Van het verouderde clubhuis tot de verwaarloosde speeltuin: met een beetje hulp uit de buurt én de professionele werkkleding van HaVeP is de klus zo geklaard. In het nieuwe programma De Klusbrigade, dat van 29 juni t/m 17 augustus te zien is op RTL 4, worden acht kluslocaties door professionals én amateurs aangepakt en vervolgens binnen drie dagen piekfijn opgeleverd.

Professionele HaVeP werkkleding voor het klusteam

Opknappertjes in de buurt: De Klusbrigade, bestaande uit zowel professionals als vrijwilligers, gaat ze niet uit de weg. In drie dagen toveren zij een vervallen tuin vol onkruid en ongelijke tegels om in een prachtige en veilige kinderspeelplaats. Omdat het uiteindelijke resultaat staat of valt bij goed gereedschap, zijn de klussers volledig uitgerust met HaVeP werkkleding.

Iedere aflevering kledingadvies van onze styliste

Voor elke klus is een andere brigade en dus een ander kledingpakket nodig. Zo kleedt HaVeP voor De Klusbrigade onder meer een loodgieter, schilder, hovenier, timmerman, tegelzetter en stratenmaker aan. De website havep.com/rtl4-klusbrigade geeft een overzicht van de gedragen HaVeP kleding. Op diezelfde pagina geeft de HaVeP stylist tips en een passend kledingadvies per beroep.

Met de merken HaVeP en Bucofa is Van Puijenbroek Textiel al bijna anderhalve eeuw een autoriteit op het gebied van werk- en veiligheidskleding. Opgedane kennis en ervaring maakte dit familiebedrijf tot een flexibele en betrouwbare partner met verstand van zaken en oog voor de omgeving. Duurzaamheid staat hoog in het vaandel, dat resulteert in een bewezen constante kwaliteit met een lange levensduur, tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding en uitstekende service.

"HaVeP deze zomer te zien in het nieuw RTL 4 programma De Klusbrigade" Van Puijenbroek Textiel