HaVeP Workwear / Protective wear op BouwBeurs 2015

Vakman of vakvrouw? Straal het uit!

19 DECEMBER 2014, THE NETHERLANDS
Onder de slogan ‘Het wordt weer leuk in de bouw’ trapt de BouwBeurs op maandag 9 februari haar vijfdaagse evenement voor bouwend Nederland af. HaVeP Workwear / Protective wear is erbij en stelt de uitstraling van de vakman- en vrouw in de bouw centraal. Want, wat is onmisbaar voor de échte professional? Juist, een sterke werkoutfit waarmee je voor de dag kunt komen.

Kennis ontmoet entertainment
Naast het delen van inspirerende inzichten en het laatste nieuws draait het tijdens de BouwBeurs om entertainment. HaVeP Workwear / Protective wear vertaalde daarom een aantal van haar werkkledinglijnen naar korte animaties waarin onder meer de nieuwste HaVeP® Painter en HaVeP® Titan producten voorbijkomen.

Stoere vrouwen opgelet!
Speciale aandacht is er voor de vrouw in de bouw. Ook voor hen geldt dat een goede uitoefening van het beroep staat of valt met comfortabele en gebruiksvriendelijke werkkleding. Aangezien zij regelmatig zijn aangewezen op de kleinste herenmaten, ontwikkelde HaVeP een écht vrouwenassortiment: HaVeP® Women.pro.

Week van de Bouw: van maandag 9 t/m vrijdag 13 februari 2015
Tijdens de Week van de Bouw vormt de Jaarbeurs Utrecht het kloppend hart voor alles wat met de bouw en vastgoed te maken heeft. Naast de BouwBeurs, met zo’n 80.000 bezoekers in 2013 de grootste beurs in Nederland voor de uitvoerende bouw, vinden ook de vakbeurzen Renovatie & Transformatie, GEVEL, Material Xperience en het nieuwe Interior Innovations plaats. Tevens worden er die week verschillende uitreikingen, debatten en netwerkbijeenkomsten georganiseerd.