Vakbeurs Secura 2015: 25 t/m 27 maart in Brussel

Vernieuwende toepassingen in werkkleding

19 FEBRUARI 2015
Van woensdag 25 t/m vrijdag 27 maart draait het tijdens de 10e editie van Secura in Brussels Expo om twee dingen: veiligheid en gezondheid op het werk. HaVeP Workwear / Protective wear is erbij en presenteert haar nieuwste toepassing in werk- en veiligheidskleding: de HaVeP® Comfort Zipper.

Veiligheid en comfort komen samen

De innovatie van de HaVeP® Comfort Zipper is de ritssluiting met extra doek in het rugpand die meer bewegingsvrijheid voor de drager creëert. Het idee ontstond in de praktijk toen gasfitter Stefan Wolfs tijdens voorovergebogen werkzaamheden gebrek aan ruimte bij zijn oude overall ervoer. Gelet op de ergonomie en houding van werknemers nam commercieel manager Paul Vorspaget het idee direct serieus. De nieuwe overall voldoet aan de landelijke VIAG regelgeving (Veiligheidsinstructies Aardgas) voor elektriciteits- en gasnetbedrijven.

Op Secura 2015 toont HaVeP Workwear / Protective wear op stand 3.238 haar nieuwe model met HaVeP® Comfort Zipper die tevens toepasbaar is op al haar overalls.

Secura 2015

Als platform op het gebied van veilig en gezond werken is Secura een begrip onder uiteenlopende organisaties. Met demo-routes, een conferentieprogramma en meerder georganiseerde netwerkmomenten vormt Secura dan ook een broedplaats van kennis en innovatie. Met succesvolle beursedities in voorgaande jaren heeft Secura een vaste plek in de agenda’s van professionals verworven. Van facilitymanager tot installateur en van bedrijfsarts tot veiligheidskundige.

Over Van Puijenbroek Textiel

Met het merk HaVeP is Van Puijenbroek Textiel in 2015 precies 150 jaar een autoriteit op het gebied van werk- en veiligheidskleding . Opgedane kennis en ervaring maakte dit familiebedrijf tot een flexibele en betrouwbare partner met verstand van zaken en oog voor de omgeving. Duurzaamheid staat hoog in het vaandel, dat resulteert in een bewezen constante kwaliteit met een lange levensduur, tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding en uitstekende service.

"‘Wij laten met dit product zien dat we openstaan voor ideeën uit de praktijk en daar ook daadwerkelijk iets mee doen’" Paul Vorspaget
"Als gasfitter stoorde ik me aan de slechte bewegingsvrijheid in een normale overall. Om die te creëren, kocht ik vaak een overall in een te grote maat. Maar dat brengt weer andere ongemakken met zich mee.’ " Stefan Wolfs